Paperless is more

Jij hoeft je binnenkort niet langer druk te maken over die uitpuilende brievenbus. Wanneer jij op kantoor arriveert is de post al lang geopend, gesorteerd en verwerkt. Je belangrijke documenten zoals aankoopfacturen worden gecontroleerd en klaargezet voor betaling zodat je onnodige kosten vermijdt. Als het moet gaan we ook achter je geld aan bij jouw klanten, zodat zij ook die onnodige kosten vermijden. 

Rondslingerende documenten zijn voorgoed verleden tijd; we organiseren je kantoorruimte zodat tickets, papieren, facturen en bonnetjes geen kans krijgen om op de dool te gaan. Alles waar jij normaal achter moet zoeken om aan je accountant te bezorgen, wordt periodiek netjes bijgehouden, het liefst nog digitaal

De boekhoudkundige vragen waar jij voordien gek van werd, nemen wij voor onze rekening. 

We nemen je administratie niet enkel uit handen, we kijken ook met een kritische blik naar je huidige workflow. Jouw toegewezen Office Consultant optimaliseert en digitaliseert je papierwerk door gebruik te maken van de modernste tools en online software, want paperless is more
 

In een notendop

Postverwerking - Aankoopfacturen inscannen en verwerken -
Documenten klasseren - Aanmaningen controleren - Betalingen klaarzetten - 
Tickets en bonnetjes verwerken en klasseren - Onkostennota’s opstellen - 
Opvolging urenregistratie - Opvolging kosten en offertes - Verkoopfacturatie voorbereiden -
Betalingen afpunten - Debiteurenbeheer - Kaft klaarmaken voor de accountant - Kantoororganisatie -
Kmo-portefeuille administratie - Opvolging klanttevredenheid